Dažniausiai užduodami klausimai
Apmokėjimas
Ar saugu pirkti “troliunamas.lt” internetinėje parduotuvėje, ar mano duomenys yra apsaugoti?
Taip. Mokėjimo saugumui užtikrinti ir kliento duomenų privatumui apsaugoti skiriamas itin didelis dėmesys. Internetinė parduotuvė „troliunamas.lt“ turi tarptautinį mokėjimo saugumą ir kliento duomenų privatumo saugojimą patvirtinantį Commodos SSL sertifikatą.
Pasirinkę mokėjimą per internetinės bankininkystės sistemas, už prekes Jūs mokate jau pačioje banko internetinės bankininkystės sistemoje, tai yra, saugiame banko serveryje, suvedę į sistemą slaptažodžius ir kitą informaciją, kurią žinote tik Jūs. Jūsų duomenų perdavimui naudojamas saugus SSL (Secure Socket Layer) protokolas.
Pristatymas
Užsisakiau prekes, per kiek laiko gausiu savo siuntinį?
Jei užsakymas buvo apmokėtas iki 12 valandos (darbo dienomis), Jūsų užsakymas turėtų būti pristatytas jau sekančią darbo dieną. Jei prekės neturime ar pristatymas vėluos, Jus apie tai nedelsiant informuosime telefonu.
Ar yra galimybė sužinoti, kurią valandą kurjeris pristatys siuntą?
Pristatymo dieną į jūsų telefoną turėtų būti atsiųsta SMS žinutė su numatomu pristatymo laiku.
Jei kurjeris manęs neras namuose?
Tokiu atveju kurjeris jums paliks pranešimą ir kartos pristatymą sekančią dieną.
Ar prekės pristatomos visoje Lietuvoje?
Prekės pristatomos visoje Lietuvoje, išskyrus Kuršių Neriją.
Ar prekes pristatote į užsienį?
Deja, šiuo metu į užsienį siuntinių nepristatome.
Užsakymo vykdymas
Norėčiau užsisakyti prekę, kuri šiuo metu yra išparduota, kaip sužinoti, ar ją dar gausite?
Jei norite sužinoti tikslią informaciją apie prekės gavimo laiką, skambinkite mums telefonu 8 613 16239 arba parašykite žinutę el. paštu info@troliunamas.lt
Kaip atšaukti užsakymą?
Jei užsakymas dar neišsiųstas, parašykite mums žinutę el. paštu info@troliunamas.lt arba skambinkite telefonu 8 613 1629
Kur dar galima atsiimti el. parduotuvėje „Trolių namas” užsakytas prekes?
Prekes galite gauti per DPD kurjerį, siuntų terminalą arba pasirinkę atsiėmimą „Trolių namas” sandėlyje Palangoje, Vytauto g. 100
Garantijos
Ar prekės turi garantiją?
Visoms prekėms galioja gamintojo teikiama prekės kokybės garantija ir jos vykdymo sąlygos. Dėl prekės garantinio remonto kreipkitės į prekės instrukcijoje nurodytus garantinio aptarnavimo vykdytojus arba parašykite apie tai mums elektroniniu paštu info@troliunamas.lt